Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ποιοί ζούν ανάμεσά μας!!! (απίστευτο περιστατικό!)..

Πρίν χρόνια, ο Παρατηρητής, μαζί με άλλο ένα μέλος της Σείριος, συμμετείχαν σε μία εκδρομή στην Επίδαυρο, που διοργάνωνε η ραδιοφωνική εκπομπή (στην οποία αργότερα, έγινα συμπαραγωγός) του Γιώργου Καρποδίνη, με όνομα "Άγνωστοι Επισκέπτες" στην Δημοτική ραδιοφωνία, Κανάλι 1 Πειραιά..

το σκεφτόμουν πάρα πολύ για να ανακοινώσω αυτή την εμπειρία..

είμασταν περίπου 80 άτομα γκρούπ..
όπως είναι φυσικό, είχαμε χωριστεί σε "πηγαδάκια"..
κάποια στιγμή, είπαμε να μπούμε στο μουσείο της Επιδαύρου..

μέχρι να μαζευτούμε απο τα πηγαδάκια, με φώναξε ο Γιώργος να δώ κάτι περίεργο..
τον ρώτησα τι ακριβώς και μου είπε "κάτσε να δείς δύο τύπους που θα βγούν απο τις τουαλέτες"..
έκατσα κι εγώ λοιπόν περιμένοντας και πράγματι, δέν άργησαν να βγούν..

ήταν δύο άνθρωποι (?) μεσαίου αναστήματος, που έμοιαζαν μεταξύ τους σχετικά, είχαν καστανά μαλλιά και περπατούσαν περίεργα!!

οι κλειδώσεις τους στα γόνατα, έμοιαζε να "σπάνε" πρός τα πλάγια και όχι εμπρός όπως σε όλους μας..

η επιβεβαίωση ήρθε, όταν πέρασαν μπροστά μας και ανέβηκαν τα σκαλοπάτια για να μπούν στο μουσείο!!
εκεί φάνηκε ξεκάθαρα οτι οι κλειδώσεις "έσπαγαν" εντελώς στο πλάϊ και όχι εμπρός!!!

είχα αναφερθεί σε αυτή την πιό παράξενη εμπειρία σε προηγούμενη ανάρτηση περί της Θόλου της Επιδαύρου..
γνωρίζω οτι πολλοί δέν δέχονται τέτοιου είδους μαρτυρίες, αλλά δέν θα το δημοσιοποιούσα αν δέν το βιώναμε πολλά άτομα και είμαι σίγουρος γι αυτό που είδαμε, τουλάχιστον 15-20 άτομα που είμασταν στο πρώτο πηγαδάκι..

τώρα περνάμε στο τελείως εξωπραγματικό του  όλου θέματος..

όταν μπήκαν στο μουσείο, φυσικά τους ακολουθήσαμε..
παρατηρήσαμε οτι ο ένας εκ των δύο, (ο ψηλότερος κατά 5-πόντους) όποια κίνηση έκανε, ο άλλος την μιμούταν..
δηλαδή, ακουμπούσε το χέρι στο μάγουλο, έκανε και ο άλλος ακριβώς την ίδια κίνηση παρατηρώντας τον πρώτο..
στηριζόταν το βάρος του στο ένα πόδι και το άλλο ήταν παρατεταμένο, αντέγραφε αμέσως την κίνηση κι ο δέυτερος..

εκεί η περιέργεια μου χτύπησε "κόκκινο"..

πήγα δίπλα τους να ακούσω μήπως μιλήσουν και σε ποιά γλώσσα θα μιλήσουν..
στάθηκα λοιπόν πίσω τους για να μην είμαι και τελείως αδιάκριτος και εκεί ήταν το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΟΠΗ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΕΝΑ ΥΠΟΚΙΤΡΙΝΟ ΥΓΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΒΕΡΚΟ!!!

εκεί δέν είχα πλέον καμία αμφιβολία οτι αυτά που βλέπαμε όλοι μας, δέν είναι άνθρωποι..

δέν εννοώ οτι ήταν εξωγήινοι-ενδογήινοι ή κάτι τέτοιο, αλλά σίγουρα ΔΕΝ ήταν άνθρωποι..

δυστυχώς δέν είχα αυτοκίνητο να τους ακολουθήσω (είμασταν με πούλμαν όλο το γκρούπ) και η αλήθεια είναι οτι τα έχασα όπως και όλοι μας..

σίγουρα έχω φωτογραφίες τους την ώρα που έβγαιναν αρχικά απο τις τουαλέτες, αλλά θέλει πολύ ψάξιμο μιά και έχω αρχείο με πάνω απο 5000 φωτογραφίες και οι περισσότερες με φίλμ..

αν και δέν ξέρω αν θα ήταν φρόνιμο να τις ανεβάσω έτσι κι αλλιώς ;)

φωτό, απο την γνωστή ταινία "they live"


ο νοών νοείτω..

η ιστορία είναι πραγματική και βέβαια, υπάρχουν όλοι οι παρευρισκόμενοι μάρτυρες..

πηγή ΟΜΑΔΑ ΣΕΙΡΙΟΣ

55 σχόλια:

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Πρέπει πρώτα να βρεις τις φωτογραφίες. Τι σημασία έχει το μέγεθος του αρχείου (5000 φωτο) μπροστά στην αξία της συγκεκριμένης;
Μετά φαντάζομαι θα πρέπει να κάνεις μια λεπτομερή λίστα με όσους απ΄την παρέα σου έζησαν αυτή την εμπειρά και να καταγράψεις τι είδαν συγκεκριμένα.
Θέλει αρκετή δουλειά, αλλά μετά θα έχεις κάποια ντοκουμέντα που δεν θα σε κάνουν να δυστάζεις να τα δημοσιεύσεις.

Ο νοών...νοείτω είπε...

Καλημέρα φίλε μου.
Όσες φορές, έχω διαβάσει ή ακούσει ανάλογα περιστατικά, μπαίνω σε σκέψεις οι οποίες καταλήγουν πάντα στο ίδιο συμπέρασμα.
Δεν είμαι σε θέση να απορρίψω, κάτι από όλα αυτά σε πρώτη φάση.
Άρα αυτό που μένει είναι η εξέτασις των δεδομένων με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια.
Ένα από αυτά είναι η αξιοπιστία του προσώπου που τα περιγράφει.
Και σε αυτην την περίπτωση, φίλε Ευρύνοε, μόνο αξιόπιστα δείγματα έχω.

Σαν γενική άποψη, θεωρώ ότι δεν πρέπει να αποκλείουμε κάτι, μόνο και μόνο επειδή δεν είμασταν παρόντες όταν συνέβη, αλλά να κρατάμε μία στάση ανοικτή, στο ανεξήγητο.
Όσο πιο ανοικτοί είμαστε, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες υπάρχουν να παρουσιαστεί κάποια στιγμή και σε εμάς, αλλά και να μπορέσουμε να το αξιολογήσουμε με ψυχραιμία.
Όσο είμαστε αφοριστικοί, τόσο περισσότερο απροετοίμαστοι θα είμαστε, εάν συμβεί.

Θεωρώ επίσης ιδιαίτερα εγωιστικό, και μέγα σφάλμα, να πιστεύουμε ότι είμαστε το μόνο είδος, και μάλιστα με περιορισμένες ικανότητες, με έλλογη φύση, στο σύμπαν.

Το όλο περιβάλλον που διέπει τέτοια φαινόμενα, με ελκύει σε μεγάλο βαθμό, από την πλευρά της εξέτασης αλλά και της πιθανής παρουσίας μου σε ανάλογες εμφανίσεις παρόμοιων περιστατικών.

Και αυτό όχι από την πλευρά της περιέργειας ή της ανάγκης για κάτι ξεχωριστό στην ζωή μου, αλλά από την παρουσία της διαφορετικότητας που θα δοκιμάσουν οι αισθήσεις και η λογική μου κατά την εμφάνιση του όποιου φαινομένου.

Κλείνοντας αυτό το μεγάλο σχόλιο, δηλώνω εθελοντής συνοδοιπόρος σε μελλοντική εξόρμηση.

Ευρύνοος είπε...

ΣΤΕΛΙΟΣ

όπως έγραψα και στο θέμα μου δέν κρίνω σκόπιμο να ανεβάσω τις φωτογραφίες..
άλλωστε δέν δείχνει κάτιμ περίεργο..
δέν είναι βίντεο με την κίνηση τους δηλαδή..
οπτικά, δέν ξεχώριζαν απο οποιονδήποτε άνθρωπο..

κι όπως κατάλαβες, δέν διστάζω να δημοσιεύσω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γεγονότα!

καλημέρα..

Ευρύνοος είπε...

Ο νοών...νοείτω

κι εγώ είμαι επιφυλακτικός σε αυτά που ακούω ή διαβάζω..
μετά απο τόσα χρόνια έρευνας, έχω αποκτήσει την ικανότητα να αξιολογώ που βρίσκεται η αλήθεια, με κριτήριο -όπως κι εσύ- το ποιός καταθέτει την μαρτυρία..

όπως καταλαβαίνεις, είναι σχετικά δύσκολο να πάρει κανείς την απόφαση να δημοσιοποιήσει τέτοιο γεγονός..
όμως, πλέον βλέπω οτι ετοιμάζεται κάτι το οποίο καλό θα είναι ο κόσμος να είναι έτοιμος γι αυτό..

η "ψήφος εμπιστοσύνης" στο πρόσωπό μου, είναι ελπίζω η ανταμοιβή της παρουσίας μου στο διαδίκτυο εδώ και περίπου 2 χρόνια..
ποτέ δέν έγραψα ψέματα, ποτέ δέν συκοφάντησα κανέναν και πάντα έχω μία τίμια στάση σε όσους μου κάνουν την τιμή και με διαβάζουν..

η συγκεκριμένη μαρτυρία, αφορά νομίζω πλάσματα τα οποία είναι κατασκευασμένα με τεχνολογία άγνωστη σε εμάς, όμως ΔΕΝ αποκλείω να είναι γήινη..

όσο για τα κίνητρα του ενδιαφέροντός μου πρός τα ανεξήγητα φαινόμενα, ταυτίζονται σε γενικές γραμμές με τα δικά σου, σύν οτι σε ηλικία 14 ετών έγινα μάρτυρας θέασης UFO δίχως να γνωρίζω απο αυτά εκείνη την εποχή..

σε μελλοντική εξόρμηση, θα είναι χαρά μου να συν-ταξιδέψουμε..

καλημέρα σου φίλε μου..

Καλυψώ είπε...

καλημερα Ευρυ

την θυμαμαι την ιστορια σου...
και συμφωνω πως για να δεις τετοια ανεξηγητα..πρεπει να εισαι ηδη υποψιασμενος..΄
ανοιχρα ματια..ανοιχτο μυαλο..

μπραβο για ολη την δουλεια που κανεις
αλλα και για την τολμη σου Τρελε..

τα σεβη μου..:)

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα αγαπημένε μας τρελέ..συμφωνώ μέ τήν Καλυψώ.."ανοιχτά μάτια ανοιχτό μυαλό"..μόνον ετσι μπορείς νά αξιολογεις τέτοια φαινόμενα...καί θά πρόσθετα και θάρρος..διότι οπως σού εγραψα και σε αλλο χώρο,πολλοί ειναι μάρτυρες τέτοιων καταστάσεων ,αλλα δέν επιτρέπουν στόν εγκέφαλό τους να επεξεργαστεί τήν πληροφορία πού λαμβάνουν ,από φόβο...νοιώθουν πως συντριβεται το οικοδόμημα τής λογικής τους...απ τήν αλλη αν κάποιος εθελοτυφλεί οσες φωτ/ες και να τού δείξεις δέν πείθεται...νά είσαι πάντα καλά..

Ευρύνοος είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

πρέπει να σου τύχει πρώτα απ'όλα για να έχεις τέτοιες εμπειρίες..
θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό που έχω πολλές απο αυτές..

ανοιχτά μάτια και μυαλό σίγουρα χρειάζονται για να τα εντοπίσεις και να μην τα "διώξεις" απο την αντίληψή σου..

σ'ευχαριστώ..

να είσαι καλά..

Ευρύνοος είπε...

Φωτεινή

κι εγώ συμφώνησα όπως ίσως να είδες..

το θάρρος έρχεται με τον καιρό..
και μετά απο πολλές τέτοιες εμπειρίες, γίνεται έτσι κι αλλιώς η φυσική συμπεριφορά-αντίδραση σου..

και ναί, μπορώ να πώ οτι απορώ αν υπάρχουν άνθρωποι που δέν δέχονται τα ίδια τους τα βιώματα..

όσο για την πειθώ..
δέν χρειάζεται να πείσει κανείς κανέναν..
η κατάθεση-δημοσιοποίηση, γίνεται για εκείνους που έχουν παρόμοια οπτική στα πράγματα και για εκείνους που έχουν παρόμοιες εμπειρίες και θέλουν να επι-κοινωνήσουν..

καλημέρα,να είσαι καλά..

Ανώνυμος είπε...

μόνο μια ερώτηση.
Είδες ανθρώπους να σπάει ανάποδα το γόνατό τους, να έχουν τρύπα στο κεφάλι και να τρέχουν ζουμιά...και εσύ μπήκες στο πούλμαν????????

Nefelovatis είπε...

Καλησπέρα φίλε μου..

Καταπληκτική η εμπειρία που περιγράφεις..

Είναι μάλλον σημάδι των καιρών, πως έρχεται η ώρα που η συνειδητότητα της Ανθρωπότητας θα αλλάξει. Μια και όλο και περισσότεροι ανοιχτά πλέον, και τους φόβους ξεπερνώντας αρχίζουμε να μιλάμε για όλα όσα εκείνα, τόσα χρόνια τώρα, μόνο ψιθυριστά συζητούσαμε. Για ότι ήταν αντικείμενο «περίεργων» και «απαγορευμένων» βιβλίων και περιοδικών.

Για όλα εκείνα που έχουν να κάνουν με την αίσθηση «ότι είμαστε ιδιοκτησία κάποιων» όπως έλεγε το ’30 ο Τσαρλς Φορτ.

Ότι υπάρχει κάτι σκοτεινό σ’ αυτό τον κόσμο, κάτι που δε μας αφήνει να γίνουμε αυτό για το οποίο ήρθαμε εδώ..

Κάτι που θέλει άβουλο κοπάδι να είμαστε, για να μας μεταχειρίζεται για τους δικούς του λόγους και σκοπούς.. Κάτι/κάποιοι που ζουν ανάμεσά μας λοιπόν..

Χαίρομαι που έχουμε αρχίσει να βγαίνουμε απ’ τις σκιές του φόβου, και «του τι θα πει ο κόσμος» την ανησυχία, και πλέον εκφραζόμαστε σαν προβληματισμένα άτομα, σαν Άνθρωποι που πλέον ανοιχτά μιλάνε.

Για τις αλυσίδες που τους έχουν δέσει, τις οποίες βλέπουν και να σπάσουν θέλουν..

Μια και δεν υπάρχει κανείς «πιο Σκλαβωμένος, από το Δούλο εκείνο που Ελεύθερος νομίζει πως είναι», κι ενώ σε μια τυραννία ζει, νομίζει πως Δημοκρατία έχει..

Να είσαι καλά φίλε μου, κι εσύ κι όλοι όσοι προβληματίζονται για της πραγματικότητας τη φύση. Να είστε καλά συνοδοιπόροι! Έχουμε δρόμο μπροστά μας, μα η αρχή έχει γίνει, μια και βλέπουμε τη σκοτεινιά που μας σκεπάζει. Κι αρχή είναι το ήμισυ του πάντως!

Καλή Λευτεριά να έχουμε!

Υ.Γ. @Ευρύνοος, κάθε άλλο παρά παραίτηση μοιάζουν όσα λες φίλε μου (αυτό που είχες πει σε μια παλιότερη ανάρτησή μου). Μπορεί να έχουν κάποια πράγματα αποφασιστεί από κάποιους ή κάτι, μα το τι θα γίνει από μας εξαρτάται. Και μας φοβούνται πολύ περισσότερο απ’ όσο δείχνουν.

Υ.Γ.2 Έχω γράψει κι εγώ κάτι ανάλογο.. http://nefelovatis.blogspot.com/2010/09/blog-post_29.html

Ευρύνοος είπε...

Θαλασσοκράτωρ

τί άλλο θα μπορούσα να κάνω;
την ερώτηση αυτή μου την έχουν ξανακάνει..

απαντώ λοιπόν..
είσαι περίπου 250 χιλιόμετρα μακριά απο το σπίτι σου σε εκδρομή με πούλμαν..
βλέπεις αυτό και αναθεματίζεις την ώρα και την στιγμή που δέν είσαι με το αμάξι σου για να τους ακολουθήσεις να δείς που θα πάνε..
το ίδιο σκέφτονται και οι υπόλοιποι του γκρούπ..

τι θα έκανα λοιπόν;
θα τους ακολουθούσα με τα πόδια;
θα έχανα το πούλμαν;
πώς θα επέστρεφα σπίτι μου;

να μην αναφέρω οτι σίγουρα τα χάνεις όταν βλέπεις κάτι τέτοιο, όσο και "έμπειρος" να είσαι και προσπαθείς να συνειδητοποιήσεις τί είδες..

την καλησπέρα μου..

Ευρύνοος είπε...

Νεφελοβάτης

κι όμως φίλε μου, η ανάρτηση αυτή αναμεταδόθηκε σε άλλα μπλόγκ σήμερα και να δείς τι "καζούρα" έπεσε, δέν λέγεται..
βέβαια δέν κακίζω κανέναν..
ανώνυμοι έγραψαν όλοι χλευάζοντας..
αλλά αυτό εξηγεί πώς βγάζουμε τέτοιες κυβερνήσεις τόσα χρόνια..
οπότε δέν είμαι τόσο αισιόδοξος για όσα περιγράφεις..
κι εγώ θα ήθελα έναν κόσμο πιό έτοιμο αλλά δέν είναι..

σκλάβοι πάντα θα υπάρχουν..
μα σκέφτομαι μονάχα τούτο..
ΟΤΑΝ τα αόρατα γίνουν ορατά, θα τρέχουν στον ψυχίατρο κατα χιλιάδες -μην πώ μυριάδες- ενώ άλλοι θα βρίσκουν την ευκαιρία να υποδουλώνουν ακόμη περισσότερο την ανθρωπότητα..

πάω να διαβάσω τώρα το θέμα που μου δείχνεις..

καλησπέρα φίλε μου :)

Ανώνυμος είπε...

να μην αναφέρω οτι σίγουρα τα χάνεις όταν βλέπεις κάτι τέτοιο, όσο και "έμπειρος" να είσαι και προσπαθείς να συνειδητοποιήσεις τί είδες..


Αυτό τα λέει όλα και εχεις όλα τα δίκια του κόσμου.
Σ΄ευχαριστώ για την απάντηση.
Καλό βράδυ.

Greek Rose είπε...

Ευρύνοε, πιστεύω και χωρίς μάρτυρες και φωτογραφίες.
Δεν είναι μόνο επειδή το λες εσύ που σε τόσα πράγματα συμφωνούμε αλλά και γιατί το νιώθω πως υπάρχουν ξένοι προς την ανθρώπινη φυλή γύρω μας.
Δεν είναι αρκετό να έχει κάποιος μάτια ανοιχτά κι ανοιχτό μυαλό.
Έχω την εντύπωση πως παίζουν ρόλο κι άλλοι παράγοντες.
Η ικανότητα ενός ατόμου να βλέπει πέρα από τα φαινόμενα και η χαλάρωση των όντων όσον αφορά την ψευδαίσθηση που μας υποβάλλουν να νομίζουμε πως είναι σαν κι εμάς.
Δεν είναι απαραίτητο να συνυπάρχουν και τα δύο ταυτόχρονα.
Καλησπέρα και πάντα τέτοιες αποκαλύψεις:)

Ευρύνοος είπε...

Θαλασσοκράτωρ

κι εγώ ευχαριστώ που πέρασες..

καλό βράδυ..

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

δέν έχω δείξει στο παρελθόν ψέμματα..
κάποτε έγραψα για έναν Πλάτανο ένα θέμα το οποίο θα αναρτήσω και πάλι εδώ στην Σείριος..
όμως εδώ, αφορά πρόσωπα..
δέν γίνεται να ανεβάσω φωτογραφίες..
μπορεί να είναι κάποιο μυστικό πρόγραμμα..
μάλλον κάποιοι δέν κατάλαβαν την σοβαρότητα του γεγονότος..

πάντα τέτοιες αποκαλύψεις;
χμ..
έχω να ακούσω πολλή καζούρα ακόμη :)

καλό βράδυ :)

Άιναφετς είπε...

Είναι το πρώτο μου σχόλιο στο νέο blog και εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο από τέτοια...μου αρέσουν...δεν τα ψάχνω...απλά τα ρουφάω!
καλό βράδυ σε όλους! :)

ria είπε...

θα ήθελα και εγώ να δω τις φωτογραφίες αλλά μέχρι τότε, απλά θα τρομοκρατηθώ να κοιμηθώ και απόψε. παιδιά, με ψιλοτρομάζετε με κάτι τέτοια...

Greek Rose είπε...

Ευρύνοε αστους να κάνουν καζούρα,αργότερα θα λένε ,καλά μας τα έλεγε ο Ευρύνοος!
Αποκάλυψε εσύ και το πολύ-πολύ να σε πουν τρελό!
Καλό βράδυ:)
Κράτα μας θέσεις στην σπηλιά:)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

καλώς ήλθες κι εδώ λοιπόν!

κι εμένα μου αρέσουν και περισσότερο επειδή μου έχουν τύχει πάρα πολλά!!

καλημέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

ria

ελπίζω να κατάφερες να κοιμηθείς..

εμείς δέν τρομάζουμε κανέναν..
απλά περιγράφουμε γεγονότα..
σκέψου να το έβλεπες κι απο κοντά..

καλημέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

δέν πειράζει..
έχω συνηθίσει με το "αντριλίκι" των ανώνυμων στα μπλογκ..
προσεχώς θα βάλω ανάρτηση σχετικά με το θέμα στον Τρελό..

λές να με πούν τρελό;
χαχα

κρατάω θέσεις, καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Oχι να μη φοβηθείς τίποτα αν αυτό που καταθέτεις είναι αξιόλογο και ας είναι περίεργο.
Τρελό θα σε πούνε....και???
Εχουμε ανάγκη απο τρελούς Ευρύνοε, οι γνωστικοί μας εφεραν το ΔΝΤ.
Καλη συνέχεια.

Ευρύνοος είπε...

θαλασσοκράτωρ

δέν φοβάμαι..
μονάχα ανησυχώ για κείνους που δέν σκέφονται..
έτσι κι αλλιώς με γνωρίζουν πάρα πολλοί απο τον "τρελό του χωριού" και ξέρουν τι γράφω και τι είμαι..

με την τελευταία σου παράγραφο θα συμφωνήσω..
ψάξε για τον "τρελό δήμαρχο της Μαριναλέντα" (αν δέν το γνωρίζεις ήδη) και θα καταλάβεις ..

καλησπέρα..

to alataki είπε...

Λοιπόν Ευρύνοε, είναι η πράτη φορά που το λέω σε μπλογκ, αλλά στο περιβάλλον μου γνωρίζουν τα πιστεύω μου σε θέματα υπερφυσικά, μεταφυσικά ή ανεξήγητα.
Ψάχνω να μάθω διαβάζοντας και συζητώντας με ερευνητές, ακόμα και μυημένους, παραμένοντας συγχρόνως επιφυλακτική και σχολαστική σε ότι αφορά στα παραπάνω
Πιστεύω κι εγώ πως πολλά είναι εκείνα που μας κρύβουν- είμαι σίγουρη πως κάποιοι γνωρίζουν- για δε το συγκεκριμένο περιστατικό, θεωρώ πως η ανθρώπινη (η δική μας) κατασκευή, δεν είναι η μοναδική που κατοικεί σε τούτον τον πλανήτη.
Δεν μπορώ βέβαια να εξηγήσω, καθώς το σκέπτομαι, γιατί αυτά τα όντα θέλησαν να επισκεφτούν το μουσείο, αφού αν πρόκειται για προηγμένη τεχνολογία έχουν άλλου είδους πρόσβαση σε εικόνες και πληροφορίες. (έτσι πρέπει να είναι τουλάχιστον).
Ένα άλλο σημείο που δεν κατανοώ, είναι τυ υγρό που έσταζε στο σβέρκο τους, δεν είναι δυνατόν να άφησαν μια τόσο ατελή λειουργία να είναι εμφανής.
Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο της δοκιμής...
Όσο για το θέμα του Θόλου της Επιδαύρου ύθελα να σου πω, ότι δύο μεγάλοι ηθοποιοί παλαιότεροι (γνωρίζω τα ονόματα), είχαν αναφέρει πως πριν από την παράσταση επισκέπτονταν τον Θόλο για να πάρουν ενέργεια και ευχή, όπου μετά από αυτό, η παράσταση έβγαινε τέλεια, "σχεδόν εν απουσία τους και κατά τρόπο μυστηριακό"...¨

Καλή συνέχεια και μακάρι να φέρνεις πληροφορίες αυτού του τύπου...

Ευρύνοος είπε...

το αλατάκι

κάποτε όλα βγαίνουν στην επιφάνεια!
εγώ ξεκίνησα πρίν πολλά χρόνια διαβάζοντας, συζητώντας και μετά ταξιδεύοντας..
έφτασα κάπου..
πάντα πρέπει να φτάνουμε κάπου..
όπως λέει και ο φίλος μου ο Λευτέρης Σαραγάς, ο ερευνητής πρέπει να φτάνει σε κάποια συμπεράσματα..

ίσως τώρα σιγά σιγά να καταλαβαίεις τον "τρελό" και αυτά που έγραφε δύο χρόνια τώρα..
το τι μας κρύβουν (όπως και το τι κρύβουμε εμείς απο εκείνους σε Γνώση) δέν το φανταζόμαστε..

το γιατί βρίσκονταν εκεί, δέν στέκει σαν ερώτηση..
θα μπορούσε να είναι οπουδήποτε..
γιατί να μην είναι παντού γύρω μας δηλαδή και απλώς έτυχε να τους παρατηρήσουμε;

το υγρό που έτρεχε στην κορυφή της κεφαλής μέχρι τον σβέρκο (μετά χανόταν πίσω απο τα ρούχα-πουκάμισο) ίσως να έχει σχέση με τον "ιχώρ" του Τάλω, αν ξέρεις για το θέμα..
αφορούσε το υγρό που κυλούσε στην μοναδική φλέβα του αρχαίου "ρομπότ"..
ε, να μην τα λέω και όλα.. ψάξτο..
έχει να κάνει με το σύστημα ισορροπίας που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα ρομπότ με υδράργυρο..!

περί της Θόλου, είναι μεγάλο θέμα..

χαιρετώ σε και ευχαριστώ σε :)

Κλεάνθη είπε...

Γειά σου Ευρύνοε. Μας περιέγραψες το γεγονός καθ' εαυτό. Θα ήθελα να μας πείς πώς αισθάνθηκες εκείνη την στιγμή που τους είδες. Όχι τί σκέφτηκες αλλά τί αισθάνθηκες γιατί αυτοί οι τόποι έχουν ενέργεια που εμείς δεν καταλαβαίνουμε. Φιλικά

Ευρύνοος είπε...

Κλεάνθη

καλώς σε..

δέν θυμάμαι να ένιωσα περίεργα..
αρχικά ένιωσα απορία..
ένιωσα μόνο οτι γίνομαι μάρτυρας κάποιου γεγονότος μοναδικού, όπως και πολλές άλλες φορές στην ζωή μου..

η ενέργεια του χώρου με είχε απο πρίν εντυπωσιάσει και δέν ήταν πρώτη φορά που επισκεπτόμουν τον χώρο της Επιδαύρου..

όμως μόλις είδαμε αυτούς, δέν θυμάμαι τίποτε άλλο..
μόνο αστείρευτη περιέργεια και ακατανίκητη έλξη να δώ τι είναι..

χαιρετώ σε :)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

εχω τους λογους μου που σε οσα γραφεις δεν σε αμφισβητω και μαλιστα χαμογελω...

εκεινος που καταλαβε καταλαβε...

σε ευχαριστω που τα μοιραζεσαι μαζι μας!

φιλια απο μια νεραιδα!!!

D.Angel είπε...

Aργησα να ρθω να σχολιάσω γιατί προσπαθούσα να βρω την ταινία!
Την είδα χτες το βράδυ αλλά
να σου πω την αλήθεια μ έπιασαν
τα γέλια!Οχι για την ιστορία σου
ή για το θέμα αλλά γενικά το σενάριο
και η σκηνοθεσία ήταν γιουχου...
Τες πα....Για την ιστορία σου δεν έχω λόγια! Δεν γνωρίζω...οπότε τι να πω... Ανατριχιαστικό πάντως
Μπρρρρρρρ

εργδημεργ είπε...

Εμεις τά 'παμε προ καιρου γι' αυτο!

"Κλώνοι" φτιαγμένοι απο παρθενογένεση! Ή, ίσως, ανθρωπόμορφα ρομποτ, όπως γράφεις. Ή, ίσως, υβριδικα πλάσματα ("κλώνοι" και ρομποτ μαζι).

Το τί γυρεύανε στην Επίδαυρο: πρώτον, αυτοι που τους έστειλαν, ήθελαν να δουν τί επίδραση θα έχει ο χώρος επάνω τους. Και δεύτερον, να δουν αν και ποιος θα τους προσέξει.

Αυτο το δεύτερο έχει πολύυυυυ ψωμι... Πάντως, έχει να κάνει με το ότι τους πρόσεξες εσυ, ενω ο υπόλοιπος κόσμος δεν έδειξε κάτι τέτοιο (αν κατάλαβα καλα).

Ίσως σε μελλοντικη ανάρτηση να αναλύσω το περιστατικο. Με το καλο να φτάσω και στην προϊστορικη κατασκευη ανθρωποειδων και βιολογικων ρομπότ, και τα λέμε!

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

για να έχεις τους λόγους σου, κάτι θα γνωρίζεις..
καλό είναι αυτό..

κι εγώ ευχαριστώ που με παρακολουθείτε..

ασπασμοί και καλή εβδομάδα :)

Margo είπε...

Μα πες μου βρε τρελέ μου αν είχες το αυτοκίνητο θα τους έπαιρνες από πίσω; Δε θα φοβόσουν λιγουλάκι; Έστω τόσο λίγο;;
Αυτό που έχω να πω είναι ότι όποιος γυρίζει μυρίζει και όποιος ψάχνει βρίσκει!

Καλή βδομάδα να έχουμε:)

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

κι εγώ την ταινία την (ξανα)είδα χθές..
για την ηλικία της καλή είναι..
και μην νομίζεις οτι είναι πολύ γιούχου..

καλή εβδομάδα :)

Ευρύνοος είπε...

εργδημεργ

ναι, το είχα γράψει σε κάποιο σχόλιο μου στο ιστολόγιο σου..

όντως, το άν θα τους προσέξει κανείς είναι η ουσία του όλου εγχειρήματος πιστεύω..

ο υπόλοιπος κόσμος -εκτός απο το γκρουπάκι των 15-20 ατόμων- δέν τους πρόσεξε..
ήταν άλλωστε σαν εμάς..
δέν ξεχώριζαν, εκτός αν υποψιαζόταν κανείς και πήγαινε δίπλα τους ή πίσω τους ,τότε θα έβλεπε την οπή στην κορυφή του κεφαλιού..

θα περιμένω την ανάλυση..

καλή εβδομάδα!

Ευρύνοος είπε...

Margo

θα σου πώ οτι εκείνη την στιγμή, δέν ένιωσα τον παραμικρό φόβο..
και σίγουρα αν ήμουν με το αυτοκίνητο μου -όπως συνήθως ταξιδεύω- θα τους ακολουθούσα ακόμη και μέρες..

σίγουρα απο τον καναπέ και την απραξία δέν θα βρεί κανείς πολλά..

καλή εβδομάδα :)

palalos είπε...

Δεν έχω γίνει μάρτυρας δυστυχώς κάτι ανάλογου, αλλά πραγματικά πιστεύω στην ύπαρξη εξωγήινων-ενδογήινων και ίσως και κάποιας άλλης υπόστασης όντων.....Τα πάντα θα ήταν διαφορετικά αν ολα αυτα δεν τα ΕΚΡΥΒΑΝ αυτοι που φυλανε τετοια μυστικα μαζι με τα απιστευτα συμφεροντα τους....

ΔΩΣΕ ΦΩΤΟ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΕΥΡΥΝΟΕΕΕΕ

Ευρύνοος είπε...

Παλαλός

θα ήταν διαφορετικά αν δέν τα έκρυβαν εκείνοι που έχουν συμφέροντα..
μα κι εκείνοι που δέν έχουν συμφέροντα, αν τα αποκάλυπταν, θα επιβίωναν;
αρκεί να σου πώ οτι απο την μέρα που δημοσιοποίησα το θέμα, κάποια πράγματα, έχουν αλλάξει ήδη..
υγ: θα τα πούμε απο κοντά..

καλησπέρα φίλε μου..

palalos είπε...

....ΟΚ....

zoyzoy είπε...

Συγκλονιστικό είναι τώρα που το διαβάζω φαντάζομαι να τους έβλεπα μπροστά μου.
Απο τρελό και απο παιδί δεν λέει η παροιμία μαθαίνεις την αλήθεια !
Δεν έχω λόγο να μη σε πιστεύω μάλιστα ζηλεύω που δεν έχω εγώ τέτοιες εμπειρίες!

Καλό σου βράδυ Εύρυ!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Δεν γνωρίζω καλά κάποια πράγματα, αλλά πρόσφατα είχα μια κουβέντα που αφορούσε τις άλλες διαστάσεις και το ότι εμείς σίγουρα δεν μπορούμε να τις καταλάβουμε ή να περάσουμε σε αυτές, αλλά ίσως κάποιοι από εκεί να μπορούν να έρθουν εδώ..... παίζει και το να είναι από τελείως αλλού, το θεωρώ εγωιστικό ότι είμαστε οι μόνοι στο σύμπαν...... Αλλά αυτά ακόμη είναι πράγματα που δεν μπορούμε να τα αποδείξουμε.....
Καλή εβδομάδα!!!!

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

συγκλονιστικό δέν λές τίποτα!

ούτε εγώ έχω λόγο να πώ ψέματα, ούτε το έχω κάνει στο παρελθόν..

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

να μην ξεχνάμε και την εκδοχή να είναι κατασκευάσματα γήινης μέν, άγνωστης δέ, τεχνολογίας..

καλή εβδομάδα :)

εργδημεργ είπε...

Κι επειδη εδω τα κείμενα τα διαβάζει πολυς κόσμος (εννοω Ελληνίδες κι Έλληνες), να προσθέσω κάτι:

Πάντα να εμπιστεύεστε το αισθητήριό σας!

Εαν τύχει και σε σας καμια τέτοια παράξενη συνάντηση, κι αισθανθείτε κάπως "περίεργα" (πχ ανατριχίλες, κτλ), θυμηθείτε αυτο που θα σας πω: κάτι τέτοια όντα δεν έχουν την "αύρα" που έχουμε εμεις, ούτε τα "τσάκρας". Ίσως και να μη διαθέτουν καθόλου "αύρα".
Επίσης, κάποια άλλα όντα ενεργουν σαν "μαύρες τρύπες", που ρουφάνε τη δικη μας αύρα - γι' αυτο μετά τη συνάντηση μ' αυτα αισθανόμαστε πχ ζαλάδες.

Τα παραπάνω, όμως, είμαστε μια χαρά σε θέση να τα αντιληφθούμε και να τα ξεχωρίσουμε, έστω και ασυνείδητα.

Αυτα σας τα έγραψα, για να ...προσέχετε τις παρέες σας! Εαν διαπιστώσετε τέτοια φαινόμενα σε συνάντηση με πχ μερικους γοητευτικους συνομιλητες ..."ερευνητες", που "ενδιαφέρονται για έρευνα" και "θέλουν να κάνετε παρέα", κλειστα τα στόματά σας!

Κι αν μπορείτε, κλειστες και τις σκέψεις σας!

Υγ: Εφαρμόστε και την τεχνικη της σουπιας: στείλτε τους αλλου 'ντ' αλλου!

εργδημεργ είπε...

Υστερόγραφο στο υστερόγραφο: Εαν κάτι τέτοιες συναντήσεις γίνουν "αναπόφευκτες" (δηλ. ο "ερευνητης" σας τα πρήξει να βρεθείτε), φροντίστε να έχετε παρέα σας ένα κατοικίδιο, πχ τον σκύλο σας (έστω κι έναν αδέσποτο). Και να μην διώξετε το κατοικίδιο μακρια σας, όσο κι αν φωνάζει πως είναι αλλεργικος στις τρίχες, ή ο,τιδήποτε παρόμοιο.

Υγ εις την τρίτην: Ξέρω πολυ καλα τί λέω!

Ευρύνοος είπε...

εργδημεργ

αλήθεια έχεις δίκιο σε αυτό..
και είναι γεγονός οτι κάποια στιγμή, σε πλησιάζει κάποιος για "συνεργασίες" δήθεν με "ελληνικά ιδεώδη" και άλλα κουραφέξαλα και τελικά αντιλαμβάνεσαι ότι άλλα ζητάει απο σένα..

εγώ γράφω αυτά που έχω ζήσει και ψάξει, ώστε κάποιος που έχει βιώσει παρόμοια να ξέρει οτι δέν είναι μόνος του..

παράδειγμα η αφήγηση κάποιου, περί ενός περίεργου συμβάντος στην Καβάλα..
δέν λέω άλλα, όποιος ψάχνει, βρίσκει..

υγ: οι σκέψεις διαβάζονται αμφιδρόμως ;)
οπότε πρέπει να προσέχουν και οι "άλλοι"..

να είσαι καλά..

Ευρύνοος είπε...

και μιά και ήρθε συμπλήρωμα..

επαναλαμβάνω οτι έχουν γνώση οι φύλακες και "διαβάζουν" καλώς τις προθέσεις..

γι αυτό, δίνουμε με φειδώ πληροφορίες και νομίζουν οτι δώσαμε δώσαμε..
όταν σταματάμε να δίνουμε, τότε γινόμαστε οι κακοί και οι δύστροποι..

το βίωσα πρόσφατα (για άλλη μία φορά)..

ξέρω οτι ξέρεις τι λές :)

Ανώνυμος είπε...

?
http://www.kraken.me/2010/11/04/zoun-anamesa-mas/

Ευρύνοος είπε...

gmanifesto

Καλώς σε..

ήξερα όταν το έγραψα οτι θα προκαλέσω τέτοια φαινόμενα..

όπως άφησα στο λινκ σχόλιο, το λέω κι εδώ..

η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ είναι εργαλείο για όσους ΔΕΝ βλέπουν την μύτη τους..

έβαλε αποσπάσματα του κειμένου, απάντησε και μόνος του ότι να'ναι και ευκολότατα έκανε έναν ωραίο μονόλογο..

προφανώς μιλάμε διαφορετική γλώσσα και έχουμε διαφορετικό μυαλό, οπότε δέν τον κατηγορώ άδικα..

πάντως ευχαριστώ για το λινκ..

να είσαι καλά..

Απόστολος είπε...

Ίσως σου λέει κάτι το πρόσφατο εξώφυλλο του πασίγνωστου περιοδικού Times (από τον περασμένο Φεβρουάριο), φίλε μου Ευρύνοε:

http://www.time.com/time/covers/asia/0,16641,20110221,00.html

Λιακάδα ☼ είπε...

Οποιος έχει ανοιχτά μάτια βλέπει...
Οι υπόλοιποι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου μέχρι να κλείσουνε τα μάτια τους για πάντα...

Οποιος έχει δει... πιστεύει...

Ευρύνοος είπε...

Απόστολε

σχεδόν ένα χρόνο μετά απαντώ..
(κάλλιο αργά, παρά ποτέ, που λένε)

το είδα το εξώφυλλο και πραγματικά έμεινα..άφωνος..

καλησπέρα φίλε μου..

Ευρύνοος είπε...

ΛΙΑΚΑΔΑ

κι όμως δέν κακίζω κανέναν..
είναι τόσο απίστευτο γεγονός που αν δεν το βιώσεις δέν το χωνεύεις με τίποτα..

όπως είπες..
"όποιος έχει δεί, πιστεύει.."

καλησπέρα σου..

Γιώργος Σιδέρης είπε...

Συμφωνώ απόλυτα, ότι όποιος είχε την τύχη να βιώσει τέτοια γεγονότα, πιστεύει.
Προσωπικά, έχω εμπειρίες από τους Δελφούς και στον Όλυμπο, κατά την ώρα διάβασης Ηλιοστασίου, όχι μία αλλά αρκετές φορές. Αυτά τα αντιλήφθηκα, οχι μόνο εγώ, αλλά και άλλα άτομα που παρευρίσκοντο.
Μερικοί όμως, δεν αντιλήφθηκαν απολύτως τίποτα, προφανώς γιατί εξυπηρετούσαν ‘άλλους‘ σκοπούς.

Ευρύνοος είπε...

Ε

καλώς σε

ευτυχώς, στην δική μας περίπτωση, όσοι ήταν παρόντες, είδαν ότι είδα κι εγώ..

δεν αμφιβάλλω όμως, πως συμβαίνουν πολλά γύρω μας που αντιλαμβάνονται κάποιοι και όχι όλοι..
μου έχει τύχει προσωπικά κι εμένα κάμποσες φορές..

χαιρετώ σε..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Σαν την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων, προχωράμε βαθιά στην τρύπα..
πόσο μέσα θα φτάσουμε, κανείς δέν ξέρει..
σε κάθε τρύπα της Γαίας, της πραγματικότητας, της ανθρώπινης νόησης, της σκέψης και του Σύμπαντος, με το βλέμμα απελευθερωμένο απο κείνα που περιμένει κανείς να δεί..
Διότι, κείνα που δέν περιμένει να δεί κανείς, παρουσιάζονται μονάχα όταν ξεχάσει πως κοιτάζουν και θυμηθεί πώς βλέπουν..

Ευρύνοος
για την ομάδα Σείριος

βολτα στο Συμπαν (υψηλη αναλυση και πληρης οθονη απαραιτητα)